Поддръжка

Възползвайте се от експертизата на нашия технически екип!

  • Като лицензиран сервизен център, Стоун Компютърс притежава цялостна сервизна структура, включваща висококвалифицирани инженери, предоставящи покритие в цялата страна с помощта на централен склад със сервизни елементи, доставяни директно от производителя.

    Стоун Компютърс има изградена система за контрол и управление на услугите. Това също така предоставя възможност на клиентите да следят статуса на своите поръчки: посредством текстови съобщения (СМС), e-mail и специализиран уеб портал. Стоун предлага на своите клиенти разнообразни пакети за поддръжка, както и опция специално за тях да бъде създаден пакет от услуги в зависимост от техните потребности.

    • Поддръжка с редовни работни часове – 8x5 със стандартно време за отговор;
    • Поддръжка с разширено работно време – 9x5 със стандартно време за отговор;
    • Денонощна поддръжка – 24x7x365, включително уикенди и официални празници;
    • Компанията предлага гаранционно и следгаранционно обслужване на всички продукти, предлагани от Стоун, независимо дали са поръчани от нас или от друг доставчик;
    • Удължаване на стандартната гаранция – удължава периода на гаранционно обслужване и разширява нивото на обслужване, което клиентите получават при стандартната гаранция;
    • Абонаментна поддръжка – начин на техническо обслужване с предварително договорени изисквания за време за отговор, време и място за отстраняване на проблема, редовна поддръжка, софтуерна поддръжка, включително и в извънработно време. Гарантирано време за отговор и дистанционно наблюдение.

     

     Свържете се нас!